miercuri, 8 martie 2017

Lego pentru copii mici

            Exista o colectie de Lego, dedicata copiilor mici, cu varste cuprinse intre 18 luni si 5 ani. Bineinteles ca aceasta este o regula generala si comporta exceptii. Ambii mei copii, spre exemplu, se jucau cu Lego Duplo, de la 8 respectiv 11 luni. Caramizile (blocks) de Lego Duplo, sunt duble ca marime (atat ca latime cat si ca inaltime), fata de cele obisnuite / traditionale, tocmai pentru a nu putea fi inghitite de catre cei mici, in acelasi timp fiind si compatibile cu celelalte colectii.



            Temele folosite in colectii de Lego Duplo (care apropos, de cand a fost introdus ca si colectie, in 1969 si pana astazi, s-a mai numit in amumite perioade si Preschool sau Explore) sunt potrivite pentru cei mai mici membri ai familiei tale: ferma, zoo, aeroport, oras, politie si foc, trenuri, constructii etc).

In cvasiunanimitatea lor, colectiile Lego Duplo, folosesc culori puternice, de genul: rosu, galben, albastru, alb, verde.

Cele mai mici preturi la jucariile Lego Duplo, in Romania, noi le-am gasit intotdeauna la Noriel, de asemenea fotografii de calitate ale produselor, descrieri exhaustive, informatii reale despre stoc, un call center profesional si livrari prompte, in urma comenzilor online.

Am facut pentru dvs, un top al preferintelor in materie de Lego Duplo:


Si mie, cand erau copiii mici, mi-a recomandat cineva colectia Lego Duplo si ii multumesc si in ziua de astazi, din punctul meu si al copiilor mei, sunt cele mai tari jucarii: cea mai mare rejucabilitate, practic cu un singur joc de lego, se jucau luni intregi, orice colectie de lego cumparata ulterior, este compatibila, nu se strica, nu se decoloreaza, nu sunt periculoase, raportate la re-jucabilitate, nu sunt scumpe etc. Practic nu imi vine in minte, dupa atati ani de zile, nici macar un singur minus in privinta jucariilor Lego. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu