vineri, 11 septembrie 2015

Jucarii in Romania?

Intrebarea pe care orice parinte si-o pune: unde gasesc jucarii?
Si de aici o groaza de consecinta, in functie de foarte multe criterii:
  • cat vreau sa cheltuiesc
  • cu ce se joaca/se va juca copilul meu
  • jucarii variate, pentru diferite varste
  • informatii, descrieri cu privire la jucarii
  • gasesc si un magazin fizic ca sa pot proba, sa vada copilul, sa puna mana, sa atinga jucaria, sa vada daca ii place?
Indiferent de intrebari, noi am gasit raspunsul pe Noriel.ro si asta de cand copiii erau in proiect :)) :
   Am inceput bineinteles cu jucarii pentru bebelusi, de la diverse zornaitoare, pana la jucarii de baie, de la pianine cu microfon, pana la diverse truse de unelte cu sunete si lumini. Baterii sa fie, ca jucarii aveam de unde sa cumparam.
    Apoi am ajuns la categoria puzzle-uri, incepand cu cele mai simple, de doar cateva piese si ajungand apoi sa completam chestii din ce in ce mai complicate, de genul Jocul Cuvintelor sau chiar puzzle-uri 3d, cum ar fi Buckingham Pallace.


Prin seriozitate, prin preturi, prin oferte speciale, cel putin pe noi, magazinul asta ne-a cucerit total.
Nu avem ce sa ii reprosam efectiv.

Daca exceptam jucariile cumparate din afara tarii, se poate spune ca in casa, avem 90% din produse, cumparate din noriel.

Bicicletele le-am cumparat de la ei, triciclete de cand erau copiii mici, masinute, papusi...cam tot.
De fiecare data cand mergem la cumparaturi pentru casa, dam o tura si pe la ei si uneori cumparam mai multe jucarii decat mancare :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu