duminică, 28 mai 2017

Haine si hainute pentru copii







   

   Mi se pare incredibil ca in ziua de astazi cu o asemenea abundenta de magazine fizice sau online ori fizice si online, este atat de greu sa gasesti hainute de calitate pentru copii. Atentie, am spus "de calitate" pentru ca altfel gasesti peste tot. O sa ma intrebati probabil, ce inseamna haine de calitate pentru copii sau probabil va veti gandi la numele unui brand, insa nu are nici o legatura.

Numele unui brand reprezinta doar o posibilitate sau o probabilitate mai mare de a gasi haine de calitate, nu garanteaza insa in nici un caz 100%, calitatea respectivelor hainute. Si credeti-ma ca am cumparat haine de brand de la cele mai mari reprezentante din Europa sau din U.S.A. si am avut suprize neplacute de foarte multe ori.

La ora asta nu mai stiu multe brand-uri care sa se respecte si de la care sa ai garantia ca atunci cand cumperi ceva, chiar acel lucru este de calitate, ca si produs si ca parti componente.

Ce parti componente, veti exclama uimiti, ca vorbim de haine pentru copii, nu de calculatoare. Pai sa va spun: rib-ul trebuie sa fie de calitate (partea putin elastica, facuta din alt material decat restul hainei si care se afla la maneci si la gat), ata trebuie sa fie de calitate si este o componenta foarte importanta, pentru ca trebuie sa nu intre la apa sau mai exact, sa nu isi modifice in prezenta apei, calitatile, culorile sa fie de calitate si mai exact, procesul de vopsire, materialul sa fie de calitate pentru ca altfel apar suprize neplacute in urma spalarii sau purtarii obisnuite, eventualele imprimeuri sa fie de calitate ca sa nu arate dupa doar cateva purtari ca si cum le-ar avea de la vreun bunic...etc.

In Romania, singurul magazin de unde am cumparat hainute pentru copii, care sa fie de o calitate foarte buna si la un pret exceptional raportat la calitatea respectiva, este Noriel, fara nici o indoiala. Eu cel putin nu mai stiu altul..si cumpar haine pentru copii de vreo 12 ani de zile si am 3 copii, adica am avut posibilitatea sa tot cumpar si nu am fost niciodata dezamagit.

Ce am cumparat de la Noriel, in materie de haine pentru copii? Pai, am cumparat de la rochite si fustite, pana la pantalonasi, tricouri, bluze, compleuri etc.

Le-au purtat copiii, pe rand, apoi le-am facut cadou altora si le poarta si acum si ma tot intreaba cat de scumpe au fost pentru ca nu le vine sa creada ca o hainuta poate arata atat de bine dupa atat de mult timp.

Un alt motiv pentru care cumpar numai de pe site-ul Noriel, hainute pentru copii, este faptul ca intotdeauna gasesc la ei, mai o reducere, mai o oferta sau o campanie, transport gratuit, daca am probleme cu vreun produs mi-l schimba fara probleme si asta fara sa trebuiasca sa ma cert cu ei sau ceva. Intotdeauna oamenii au fost super intelegatori si nu am intampinat nici un impediment cand a fost sa schimb vreun produs.

Dar haideti sa va fac niste recomandari, pe categorii, hainute de copii pe care eu le-am cumparat copiilor si pentru a caror calitate, garantez 100%:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu