miercuri, 2 noiembrie 2016

Lista de cumparaturi - categoria jucarii pentru copii

        Am facut lista de cumparaturi cu jucariile pe care trebuie sa le cumpar in luna decembrie. Ma refer atat la jucarii pentru copiii mei (Mos Nicolae, Mos Craciun, ziua de nastere a fiicei mele, ziua de nastere a nepoatei mele, zilele de nastere ale finutilor mei). Initial as fi vrut sa cumpar jucariile cam peste 2 saptamani insa am gasit acum o super promotie la noriel si cum tot aveam banuti, m-am apucat sa cumpar de pe acum, macar sa imi iau de pe cap, treaba asta.
        Nu ma mai duc in magazine pentru a cumpara jucarii de ceva timp: in primul rand ca e cam ciudat la varsta mea sa ma duc sa sap printre ponei, masinute cu telecomanda si Lego si in al doilea rand ca nu am aceleasi informatii, intr-un magazin fizic, ca intr-un magazin online: unde pot sa vad o descriere, sa caut informatii pe net si tot asa. Prin urmare prefer sa imi fac cumparaturile de genul asta, online: vin acasa, nu mai stau sa caut parcari, sa ma plimb prin 17 magazine, le am pe toate la un loc.

Cam astea sunt cele mai misto jucarii cumparate:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu